Fra venstre: William Høie, Cathrine Chaffey og Kari Seljelid

Medlemsmail August

Valgkamp!

Kjære alle medlemmer av Bærum Arbeiderparti

Nå starter valgkampen i Bærum for alvor, og sammen skal vi skaffe nytt flertall for en Arbeiderpartiledet regjering med Jonas Gahr Støre som statsminister.

Fra nå av vil det sendes ut mailer ukentlig med informasjon om valgkampaktiviteter kommende uke. Samme informasjonen vil også legges ut i Facebook-gruppen vår (link til gruppa) og Facebook-chatten. Slik skal alle motta den samme informasjonen.

Det finnes også en helhetlig kalender over alt som vil skje i August og September som vil bli kontinuerlig oppdatert, som medlemmer skal ha fått på mail.

Vi har mange flyers på Folkets Hus. Gi beskjed om noen vil ha noen ekstra flyers og dele ut i sitt lokalområde.

Dere er alle invitert valgkamp kick-off 9.august. Her starter vi intensiv valgkampen med sosial samling og aksjon i hele kommunen. Møt opp på på Sandvika folkets hus kl.18:00, håper å se deg der!

Link til facebook event

Hver tirsdag og torsdag vil det bli arrangert velger-rininger, gjennom programmet Call-Hub. Vi har hatt gode erfaringer med programmet allerede, og gleder oss til å komme i kontakt med enda flere velgere gjennom det. Når du har bruker i programmet kan du ringe hver gang du har tid. Du trenger en brukerkonto for å ta i bruk systemet, send navn og e-postadresse til Cathrine Chaffey på epost [email protected] eller telefon 48274343.

Alle som ringer over 100 velgere vil få en spennende premie bestående av AP sekk, termos, solbriller og caps.

Jeg gleder meg til å se alle frivillige både digitalt og fysisk på stand! Det er forskjellige måter å delta i valgkamp på, les mer her om hvordan du kan bidra!

Hilsen Cathrine ChaffeyLeder i valgkamputvalget